№
|
Дата
|
Тема (основний зміст) уроку
|
Години
|
І семестр
1.Психологія пізнання і навчання
|
1
|
|
Що вивчає
«Психологія»? Як Я пізнаю світ? Основні психічні процеси.
|
1
|
2
|
|
Пам'ять як психічний процес. Діагностика пам'яті. Механізми
запам'ятовування і забування. Прийоми мнемотехніки.
|
1 |
3
|
|
Увага та її властивості.
|
1 |
4
|
|
Діагностика рівня розвитку уваги. Засоби
розвитку уважності
|
1 |
5
|
|
Мислення.
Види і типи мислення. Розвиток здатності до аналізу, синтезу,
абстрагування, суджень, висновків,
гіпотез
|
1 |
|
|
Тематична
|
|
2. Психологія творчості
|
6
|
|
Творчі здібності. Креативність. Обдарованість.
|
1 |
7
|
|
Методи пошуку
нового.
|
1 |
8
|
|
Поняття про методи розвитку творчого мислення: мозковий штурм, метод
гірлянд асоціацій, синтетика, методи теорії розв'язування
винахідницьких задач (ТРВЗ).
|
1 |
9
|
|
Творча робота за допомогою згаданих методів
|
1 |
|
|
Тематична
|
|
3. Психологія особистості
|
10
|
|
Вміння
адекватно оцінювати себе. Сильні та слабкі властивості моєї натури.
|
1 |
11
|
|
Аналіз
власних вчинків як засіб самосхвалення та самокритики, визначення
перспектив самовдосконалення.
|
1 |
12
|
|
Індивід.
Особистість. Індивідуальність.
|
1 |
13
|
|
Характер і темперамент людини.
|
1 |
14
|
|
Мотивація
діяльності і поведінки. Мотиви наших вчинків.
|
1 |
15
|
|
Самостійність і залежність
особи („свобода волі").
|
1 |
|
|
Тематична
|
|
16
|
|
Контрольна робота №1
|
1 |
II семестр
4. Емоційно-почуттєвий світ людини
|
17
|
|
Емоції і
почуття. Види емоційних станів.
|
1 |
18
|
|
Агресивність. Переляк. Стрес. Байдужість.
Доброзичливість.
|
1 |
19
|
|
Альтернативи гніву, стресу, соціальному
страху.
|
1 |
20
|
|
Поняття про конфлікт. Види й типи конфліктів. Карта конфлікту.
Виникнення і протікання конфліктів.
|
1 |
|
|
Тематична
|
|
5. Основи психології спілкування
|
21
|
|
Спілкування.
Комунікабельність. Товариськість. Значення спілкування для координованої
спільної діяльності.
|
1 |
22
|
|
Види і типи
спілкування. Засоби вербальної та невербальної передачі інформації.
Соціальна перцепція.
|
1 |
23
|
|
Який Я у спілкуванні. Бар'єри
спілкування (діагностичне заняття).
|
1 |
24
|
|
Конформізм,
нонконформізм та колективізм. Тиск середовища та його підтримка.
|
1 |
25
|
|
Як Я реагую на критику,
(тренінгове заняття)
|
1 |
26
|
|
Лідерство. Формальний та неформальний
авторитет: капітан чи матрос?
|
1 |
|
|
Тематична
|
|
6. Психологія вибору професії
|
27
|
|
Мої
професійні інтереси та здібності (діагностичне заняття).
|
1 |
28
|
|
Світ
сучасних професій і спеціальностей.
|
1 |
29
|
|
Професіограма. Професійна
придатність.
|
1 |
30
|
|
Куди піти навчатися? Аналіз
сучасного ринку праці й освіти.
|
1 |
|
|
Тематична
|
|
7. Основи ділового та публічного спілкування
|
31
|
|
Партнерське спілкування. Види і
рівні контактування. Діловий етикет.
|
1 |
32
|
|
Передбачення
результатів взаємодії.
|
1 |
33
|
|
Основні техніки самовладання і самопрезентації (тренінгове заняття)
|
1 |
34
|
|
Основні техніки самовладання і
самопрезентації (тренінгове заняття)
|
1 |
|
|
Тематична
|
|
35
|
|
Контрольна робота №2
|
1 |
|
|
|
|
|
|
Немає коментарів:
Дописати коментар